BIFF DAY !

Tjaa.

Sovde aldrig på lantgården. Fick en sån hemlängtan. Var där i typ 8 min bara xD Haha. Men hade det mysigt med familjen iaf :) Det är lite överdrivet varmt på kvällarna !! :O Typ dör... Är tvungen att ha uppet fönstret på kvällen och det är så läskigt !! ... xD Men asså tänk så tar någon en stege och klättrar upp !! :O Sorry för er som läste det och blev skit rädda.. xD Haha. Asså jag säger alltid typ '' Jag ska plugga nu så hej då:) '' Men ärligt talat ! Pluggar jag ? Nä!! xD
Ska sova nu hej då :)

Imon är underbara BIFF dagen .. xD HAha xD (TYp en fotbolls dag)

Kommentarer
Postat av: En modells liv

Aha då har du inte sluitat än då ;) Får säga lycka till till skolavslutningen, göra i sommar då? :)

2011-06-06 @ 07:42:00
URL: http://modellinglove.se
Postat av: Maja

Åh vad bar då sjunger!!! Är du från U.S.A eller för det lät så när du sjöng! Svara gärna på min blogg.

2011-06-06 @ 09:52:53
URL: http://majahansson.webblogg.se/

Släng in din kommentar här <3 :)

Namn:
Kom ihåg mig? :) <3

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress

Skicka:

Trackback
RSS 2.0