My day was Awesome !!! :D

Hej :)
Idag så var vi i stan med klassen och hade typ en musik tävling :) Haha vi kom sisst... xD Det var hemskt !! Sprang runt över allt ! Efter det så åkt vi till ett mysigt cafée :) Skit fin utsikt över stan! :) Fast det var dyrt att handla där. En coca cola för 15 kr... O.O Det kallar jag dyrt ! :O Efter det så åka jag, Dani, Ines, Elin, Didan och Marina in till stan och klädde på kläder på Dani !!:D Haha det var sköj ! :D Sen efter det så gick vi till shock och jag tog på mej en massa kläder !! xD Haha. En stor kjol och det ! xD Haha. Sen efter det gick vi till en musik affär och spelade musik :) Det var chill! :) Sen på väg till spårvagnen kommer Albin, Gergö oh Edvin fram och skrämmer oss. Lul. Sen var ju dagen slut ! Snipp snapp slut! Då var sagen slut ! ;)  Långt inlägg !! O.O Bara för det så bjuder jag på en bild... :) 


Ciaaooo :) <3

Kommentarer

Släng in din kommentar här <3 :)

Namn:
Kom ihåg mig? :) <3

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress

Skicka:

Trackback
RSS 2.0