Hyttan... Kollo... awesome ;)

God morgon :)
Ska nog ut och springa sen :P Har ju inget annat för mej så ;)
Snart är det midsommar tror jag... xD Det är iaf något på tisdag, onsdag och torsdag tror jag.... x)  Jag ska nog åka upp till Värmland då, och typ vara med min morfar :) Är fortfarande sjuk :/ Hoppas jag blir frisk innan värmen kommer !!! :) Vill liksom inte vara sjuk medan det är sol ute ;)
Det kommer inte bli kul att åka upp till Värmland :( Det kommer bara vara jag och min morfar... :/ Ska nog bjuda med en vän eller nått ! :) Och så är det kollo om typ en vecka !!!! :D Längtar !!!! :D Kommer bli såååå mysigt !!!!! :)
Ska slänga mej i duchen  nuu :)
Ciiaoo <3

Kommentarer

Släng in din kommentar här <3 :)

Namn:
Kom ihåg mig? :) <3

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress

Skicka:

Trackback
RSS 2.0