Dunder och brak

Skit vad det oskrar och blixtrar ute !! O.O Läskigt !!! Sitter och pluggar just nu med matten och så ser jag ett inlägg på facebook där det står **E det bara jag som märker att det blixtrar jävligt mycket ute ? :s :o :o :o**.
Jag trodde ju själv att det var blåsten eller nått... Okey nu byter jag samtalsämne !! xD Känner mej jätte stolt ! :) Har gjort nio sidor på min KeyNote presentation som är tills på Torsdag :) Trodde den var tills imon såå... xD Så jag ska göra matten nu och göra en bok
recension på **Oliver Twist** som är tills Imon ( Idag bara om typ 8 timmar och 20 min.....) Då börjar jag skolan! Underbart ! Vad mycket sömn jag kommer få då ! Bäst att jag slutar att skriva på det här inlägget och börjar jobba ! :)

Aja God natt ! :) Puss <3

Kommentarer
Postat av: Maja

Ja det vore kul :) vet du hur jag hittade dig? Bland Kenzas kommentarer :D

2011-06-07 @ 07:14:25
Postat av: Canita

Sv: Haha key ! :) Jag kommenterar aldrig hennes blogg typ.... xD

2011-06-07 @ 12:40:05
URL: http://canita.blogg.se/

Släng in din kommentar här <3 :)

Namn:
Kom ihåg mig? :) <3

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress

Skicka:

Trackback
RSS 2.0