Det luktar pannkakor ! :D

Hej :)

Det lukar pannkakor !! :D Mummmsssiiggttt !:D

Okey jag ville inte blogga igår för jag ville ha bilder till... Men dom kom inte upp på fb så jag tänker skriva allt vi gjorde nuu ist ! ::)

Vi hade en as tråkig stadsvandring.. (stav).. Sen så gick vi och köpte jordgubbar och chokladsås !:) Skit gott tsm ! :D Och så tog vi oss till Slåttskogen och satt och åt upp det ( Lekte med maten kan man också säga....) Sen så ville alla bada då tog vi oss till smörvattnet i Angereds kyrka :) Det var skit mysigt att bada där ! :D Sen blev det pizza i tappen och så kom Amandissh och typ typ typ... Skrämde alla... :) TYP ! Hehe :) Men det var mysigt med en dag med Ylva, Dessi, Sara, Didan och Amanda :)

Idag ska jag inte göra något speciellt :) Blir nog stan eller plugga ! :)

Ciaooo :)

Kommentarer

Släng in din kommentar här <3 :)

Namn:
Kom ihåg mig? :) <3

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress

Skicka:

Trackback
RSS 2.0