Avslutning ! :D

Godmorgon ! :)
Vaknade typ för en timma sen egentligen :) Har skolavslutning idag !!!! :) Peppad ! Har haft ett skype samtal med Amanda och Sara hela natten :) Det var skit roligt ! :D :)
Vet inte alls vad jag ska ha på mej idag ! Asså vi har en skit konstig avslutning.
För samlas man i skolan och umgås.
Sen blir det korv.
Sen blir det att kolla så allt stämmer på scen och allt med den låten vi ska göra (Dont stop me now)
Sen har vi rast så vi kan fixa oss.
Sen är det skolavslutning !! :) Och då är klockan typ 15:30-16:00 :)
Skit konstig jag vet !! :) Asså jag vill inte börja i åttan :/ Jag vill för att då är det snart vi åker till Ungern !!! :D Myysss ! :) Men asså åttan :( Det är hemsk:(
Skit samma !! Ska fixa mej och packa min väska nuu :)
Ciiaaooo <3

Kommentarer
Postat av: Gabby

Dags att rösta! :D


Släng in din kommentar här <3 :)

Namn:
Kom ihåg mig? :) <3

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress

Skicka:

Trackback
RSS 2.0